نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مـــَـرد تــَـنـهـا و آدرس marde_tanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

آهنگ جدید و زیبای مسعود سعیدی به نام امشب

Arranger : Masoud Jahani

Composer : Masoud Saeedi


ادامه مطلب


[ شنبه 7 دی 1392 ] [ 16:30 ] [ حــــسآم ]

آهنگ جدید  و زیبای ماهان بهرامخان و مجتبی به نام حیـف

Composer : MahanBahramkhan


ادامه مطلب


[ شنبه 7 دی 1392 ] [ 16:27 ] [ حــــسآم ]

آهنگ جدید و زیبای مرتضی پاشایی به نام بغــض

Arrager : Morteza Pashaei

Composer : Morteza Pashaei

Lyric : Mehrzad AmirKhani

 


ادامه مطلب


[ شنبه 7 دی 1392 ] [ 16:16 ] [ حــــسآم ]

دانلود بازی کانتر استریک 1.6

به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین

Counter Strike 1.6 v7

(نسخه اختصاصی حــسآم خــآن)

 

 

 

 

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 

نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!


ادامه مطلب


[ جمعه 6 دی 1392 ] [ 12:9 ] [ حــــسآم ]

 

نوت بوک های سری K42D اسوس با جدیدترین پردازنده های AMD و قیمت مناسب و کارایی نسبتا قابل قبول وارد بازار شده اند. نوت بوک های سری K42D برخلاف نوت بوک های نسل قبلی AMD طول عمر باتری خوبی دارند. این نوت بوک ها مجهز به کی برد و تاچ پد بسیار خوب هستند. در ادامه نوت بوک K42DE را بررسی نموده و قیمت آن را اعلام خواهیم کرد.

 

در سری K42D سه مدل نوت بوک با مشخصات فنی مختلف و ظاهر یکسان عرضه شده است هر سه مدل مجهز به پردازنده های AMD هستند و در واقع ضعیف ترین آنها مدل K42D است که مجهز به پردازنده جدید AMD Athlon™ X2 Dual-Core Processor P320, 2.1 GHz می باشد. پردازنده AMD این نوت بوک مصرف نسبتا کمی دارد و قدرت و کارایی آن برای انجام امور روزمره کافی است. این نوت بوک قادر به اجرای بازی های با گرافیک سنگین نیست ولی از پس از امور اداری، اجرای نرم افزارهای آفیس، مرور صفحات وب و اجرای بازی های سبک بر می آید.

پردازنده 2.1GHz P320 نوت بوک K42D قدرت نسبتا مشابهی با Intel T4200 2GHz و Intel Core 2 Due T7500 دارد ولی قیمت آن پایین تر از این دو پردازنده است.

K42D مجهز به کارت گرافیک AMD مدل ATI Radeon HD 5470 است این کارت گرافیک 512MB حافظه DDR3 دارد و از پس اجرای بازی های سبک به بر می آید. اما نباید انتظار اجرای بازی های جدید و با گرافیک سنگین را از آن داشت.

وزن این دستگاه همانند اکثر نوت بوکهای 14 اینچی با باتری 6 سل حدود 2.20 کیلو گرم است. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک ساخته شده و ظاهر براقی دارد، در کل به نظر می رسد K42DE از جنس با کیفیتی ساخت شده باشد.

نمایشگر Asus K42DE از نوع LED Backlit و دارای وضوح تصویر 1366 در 768 پیکسل است. نمایشگر 14 اینچی این نوت بوک کیفیت متوسطی دارد البته در مقایسه با نوت بوکهای امروزی تا حدودی می توان گفت که از شفافیت کمتری بر خوردار است.

اسپیکرهای بکار رفته در K4DE ساخت Altec و از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند، حجم صدای آن نیز برای یک نوت بوک کافی است. اسپیکرهای K42D قادرند صدای فراگیر SRS را شبیه سازی کنند.

طراحی کیبورد این دستگاه شبیه به نوت بوکهای اپل و سونی است کار کردن با کی برد این دستگاه بسیار راحت و لذت بخش است و خاک و ذرات کوچک براحتی به داخل آن وارد نمی شوند. در واقع می توان کیبورد این دستگاه را یکی از نقاط قوت آن دانست.

باتری این نوت بوک 6 Cell و 440mAh است. در آزمایشی که ما انجام دادیم شامل: اجرای بازی، شبکه بی سیم روشن، مرور صفحات وب، اجرای نرم افزارهای مختلف با حداکثر میزان روشنایی نمایشگر حدود 3 ساعت دوام می آورد.

تاچ پد این نوت بوک بقدری خوب طراحی شده که شما ترجیح می دهید به جای ماوس از آن استفاده کنید. با تاچ پد چند لمسی K42DE قادر خواهید بود دستورات مختلف را از طریق انگشتان خود ارسال کنید. تاچ پد این دستگاه حتی زمانی که دستکش به دست دارید به خوبی کار می کند.

از دیگر امکانات K42DE می توان به شبکه بی سیم 802.11 b/g/n، بلوتوث نسخه 2.1، وب کم 0.3 مگاپیکسلی، کارت خوان حافظه، درایو DVD Writer، جک هدفون، خروجی VGA، سه پورت USB 2.0 و یک خروجی HDMI اشاره کرد.

ابعاد این نوت بوک 34.9x23.8x3.5 سانتی متر است.

در نهایت این دستگاه نسبت به قیمتی که دارد می تواند انتخاب خوبی برای مصارف روزمره باشد، اما نباید انتظار انجام امور سنگین و اجرای بازی های با گرفیک بالا را از آن داشت.

مشخصات دقیق فنی:

  • AMD Athlon™ X2 Dual-Core Processor P320, 2.1 GHz
  • Chipset AMD RX881M + SB820M
  • Main Memory   DDR3 1066 MHz SDRAM, 2 x SODIMM socket for expansion up to 8GB SDRAM
  • Display  14" HD (1366x768) LED backlit
  • Video Graphics & Memory  ATI Mobility™ Radeon® HD 5470 512MB VRAM
  • Hard Drive 320GB,5400rpm
  • Optical Drive DVD Super Multi Double Layer
  • Card Reader SD ,MMC card reader
  • Video Camera 0.3 Mega Pixel web camera
  • Fax/Modem/LAN/WLAN Integrated 802.11 b/g/n or 802.11b/g
  • Built-in Bluetooth™ V2.1+EDR (optional)
  • 10/100/1000 Base T
  • LED Status Indicator        Power-on/Suspend
  • Battery Charging/full/low
  • Storage device access
  • Capital Lock
  • Wireless on status indicator
  • Interface             1 x Headphone-out jack
  • 1 x VGA port/Mini D-sub 15-pin for external monitor
  • 3 x USB 2.0 ports
  • 1 x RJ45 LAN Jack for LAN insert
  • 1 x HDMI
  • Audio    Built-in speaker and microphone
  • Altec Lansing® speakers
  • SRS Premium Sound
  • Battery Pack & Life 6 cells: 4400 mAh 47 Whrs
  • AC Adapter  Output: 19 V DC, 4.74 A, 90W
  • Input: 100-240 V AC, 50/60 Hz universal
  • Dimension & Weight      34.9 x 23.8 x 3.50~3.74 cm (W x D x H) / 2.20 kg (with 6 cell battery)


[ پنج شنبه 5 دی 1392 ] [ 23:10 ] [ حــــسآم ]

 

سرویس پیام‌رسانی وی‌چت که اخیرا در بین ایرانی‌ها محبوبیت بالایی پیدا کرده بود، در چند سرویس‌دهنده اینترنت فیلتر شده و گفته می‌شود که در سایر ISP ها نیز این اپلیکیشن به طور کامل فیلتر می گردد.

 

سرویس پیام‌رسانی WeChat که همچون اپلیکیشن‌های Viber ،LINE سرویس پیام‌رسانی بر بستر اینترنت را فراهم می‌کند، فیلتر شده است. البته این اپلیکیشن علاوه بر قابلیت‌های پیام‌رسانی، ویژگی‌های یک شبکه اجتماعی و چندین قابلیت دیگر برای یافتن افراد در فاصله نزدیک به کاربر، و چت تصادفی را نیز شامل می‌شد. پیشتر اعلام شده بود که دو اپلیکیشن وایبر و ویچت تا 23 آذرماه فیلتر می‌گردند که حال به نظر می‌رسد با اندکی تاخیر یکی از این وعده‌ها عملی شده است.

کشورهایی چون امارات متحده عربی و برخی از کشورهای دیگر در جای‌جای دنیا، به خصوص آنهایی که بیشتر به اقتصاد دولتی نزدیک هستند، سعی می کنند برای حفظ درآمد شرکت‌های مخابراتی، بر روی سرویس‌های پیام‌رسانی اعمال فیلتر کنند، تا کاربران مجبور  به استفاده از پیامک گردند. اما تا کنون این اتفاق در کشور ما رخ نداده است، و با توجه به سیاست‌های خصوصی‌سازی بعید به نظر می‌رسد که چنین سیاست‌هایی را در آینده نیز شاهد باشیم.

می‌توان دلیل اعمال فیلترینگ روی اپلیکیشن وی‌چت را حدس زد. برخی قابلیت‌های این اپلیکیشن، مثل چت تصادفی با افراد و یافتن کاربرانی که در فاصله نزدیک هستند باعث شده بود که برخی تناقضات فرهنگی به وجود بیاید و احتمال دارد که دلیل اعمال این فیلترینگ این موضوع باشد. شاید فیلترینگ سرویس WeChat توجیهی فرهنگی را با خود به همراه داشته باشد، اما مساله‌ این نیست.

ما معتقدیم که وعده توسعه پایدار، گردش آزاد اطلاعات و سایر وعده‌های دولت آقای روحانی بدون توجه جدی به حوزه ارتباطات هرگز محقق نخواهد شد. اعمال فیلترینگ بر روی برخی وب‌سایت‌های مرتبط با نیروهای معاند کشور و مشخصا سرویس‌ها و وب‌سایت‌هایی که تناقض‌های آشکار با فرهنگ اصیل ایرانی دارند، برای ملت ایران قابل درک است، ولی با کمی دقت بیشتر در این زمینه می‌توان به این نتیجه رسید که برخی از وب‌سایت‌هایی که در لیست فیلترشده‌ها قرار گرفته‌اند، عملا در هیچ یک از دو مورد فوق‌الذکر جای نمی‌گیرند و تنها محدودیت‌های بیشتر را به کاربر و هزینه‌های بیشتر را به دولت اعمال می‌کنند.

نظر شما درباره وضعیت اینترنت و فیلترینگ در کشور چیست؟ نظر شما در مورد کارنامه دولت یازدهم در این حوزه چیست؟ ما را از نظرات موشکافانه، دقیق و منطقی خود در چارچوب قوانین سایت و قوانین کشور آگاه سازید.



[ پنج شنبه 5 دی 1392 ] [ 23:9 ] [ حــــسآم ]

 

زمانی که سامسونگ اولین گلکسی نوت را معرفی کرد، هیچ گوشی بزرگ و یا به اصطلاح فبلت دیگری در بازار وجود نداشت و به همین دلیل، گلکسی نوت کاملا بی‌رقیب بود. حتی در سال بعد و پس از معرفی گلکسی نوت 2 نیز، رقبای چشمگیری در بازار وجود نداشت،

 

دهم شهریور 1390، سامسونگ با ترکیب گوشی و تبلت، محصولی عجیب با نام Galaxy Note را معرفی کرد و رسته‌ی جدیدی را با نام فبلت ایجاد نمود. به طور خلاصه، فبلت ها، گوشی‌هایی با صفحات نمایش بسیار بزرگ و ابعادی در حد تبلت ها هستند. درحالی‌که تمامی کمپانی‌ها در حال معرفی گوشی‌های 4 و یا حداکثر 4.3 اینچی بودند، سامسونگ گلکسی نوت را با صفحه‌ی بسیار عریض 5.3 اینچی وارد بازار کرد. در آن زمان، همگان این حرکت سامسونگ را جسورانه و تولید این چنین محصولی را ریسک بالایی می‌دانستند. اما استقبال بی‌نظیر مردم از گلکسی نوت ثابت کرد که کاربران علاقه‌ی زیادی به داشتن گوشی‌های با صفحات بزرگ دارند و این امر، کمپانی‌های دیگر را نیز بر آن داشت تا وارد قطار تولیدکنندگان فبلت ها شوند. دو سال پس از معرفی اولین گلکسی نوت و در نمایشگاه IFA 2013 که سیزدهم شهریور 1392 در شهر برلین برگزار شد، سامسونگ سومین عضو از این خانواده را با نام Galaxy Note III معرفی نمود.

گلکسی نوت 3 زمانی وارد بازار شد که فبلت های غول‌پیکر و قدرتمندی مانند سونی Xperia Z Ultra، ال‌جی Optimus G Pro، هواوی Ascend Mate و حتی Galaxy Mega 6.3 خود کمپانی سامسونگ، بر بازار گوشی‌های عظیم‌الجثه، حکمرانی می‌کردند. باید دید که آیا سامسونگ، امسال نیز می‌تواند ماهیت گلکسی نوت 3 را به عنوان برترین فبلت بازار حفظ نماید یا خیر. سوالی که در این نقد و بررسی به آن پاسخ خواهیم داد.

 

طراحی و ساخت

گلکسی نوت 3 اولین محصول جدید سامسونگ است که از طراحی ثابت و نسبتا تکراری گوشی‌های سامسونگ استفاده نمی‌کند. بر خلاف گوشی‌های Galaxy S3، Galaxy S4 و Galaxy Note 2 که بدنه‌ای عریض با لبه‌های کاملا گرد داشتند، لبه‌های نوت 3 انحنای کمتری داشته و سامسونگ بار دیگر به طراحی Galaxy S2 بازگشته است. کاهش انحنای لبه‌ها و همچنین باریک نمودن قاب دور صفحه نمایش، باعث گشته تا سامسونگ بتواند با حفظ ابعاد Galaxy Note 2، صفحه نمایش بزرگ‌تری را بر روی Galaxy Note 3 قرار دهد. 

به علاوه ضخامت این گوشی 1.1 میلی‌متر و وزن آن 15 گرم نسبت به مدل قبلی کاهش یافته و نوت 3 تنها 8.3 میلی‌متر ضخامت و 168 گرم وزن دارد. با این حال، کار کردن با یک دست با نوت 3 همانند سایر فبلت ها، کار محالیست و نباید انتظار داشته باشید که بتوانید این گوشی را در جیب شلوار خود جای دهید!

اما بزرگ‌ترین تغییر ایجاد شده در طراحی و ساخت این گوشی مربوط به قسمت پشتی و یا به عبارت دقیق‌تر، مربوط به قاب پشت صفحه نمایش می‌باشد. 

سامسونگ بالاخره قاب براق و پلاستیکی مرسوم بر روی گوشی‌های رده‌بالا را منسوخ کرده و ایده‌ی جدیدی برای گلکسی نوت 3 در نظر گرفته است. قاب پشت این گوشی از پلاستیک مات و با کیفیتی ساخته شده که بافتی همانند چرم مصنوعی دارد و دور تا دور آن نیز الگویی دوخت مانند قرار گرفته است. این قاب نه تنها کیفیت و ظاهر بهتری نسبت به قاب سایر گوشی‌های رده بالای سامسونگ دارد، بلکه اصطکاک مناسبی با کف دست ایجاد کرده و لیز نمی‌خورد که این امر باعث می‌شود تا با حس امنیت بیشتری، گوشی را در دست بگیرید.

 

اکثر قسمت‌های جلویی گوشی توسط صفحه نمایش عریض آن اشغال شده که در زیر آن کلید سخت‌افزاری Home در میان دو کلید خازنی و در بالای آن دوربین دوم در کنار حسگرهای مجاورت و سنجش نور، LED مربوط به هشدارها و بلندگوی مخصوص مکالمه، قرار گرفته‌اند. کیفیت این بلندگو رضایت‌بخش بوده و برای انجام مکالمات روزمره کاملا مناسب است.

سامسونگ در طراحی نوت 3 از الگوریتم استاندارد اکثر گوشی‌های هوشمند در چیدمان پورت‌ها و کلیدها استفاده کرده است. دور گوشی یک روکش نقره‌ای رنگ قرار دارد که مهمان کلیدهای پاور و کم و زیاد کردن صدا، خروجی 3.5 میلی‌متری صوتی، حسگر مادون‌قرمز، درگاه microUSB، شکاف قلم و بلندگوی مونوی دستگاه است.

این تک بلندگوی مونو کیفیت صوتی متوسطی داشته و برخلاف بلندگوهای استریوی Boom Sound گوشی‌های رده بالای HTC، شما را شگفت‌زده نخواهد کرد.  
نکته‌ی ناراحت‌کننده در مورد کیفیت ساخت نوت 3، به کلید سخت‌افزاری Home آن باز می‌گردد. پیش‌تر، کاربران این گوشی در انجمن‌ها و وب‌سایت‌های مختلف، خبر از محکم نبودن این کلید در جای خود مطرح کرده بودند و هنگامی که به بررسی این گوشی پرداختیم، ما نیز به این مشکل برخوردیم. این موضوع هنگامی که با ناخن دست، به لبه‌های کلید Home فشار وارد می‌کردیم، کاملا مشهود بود و این کلید، چند میلی‌متر در جای خود بازی می‌کرد.

 این مورد، از نظر ما یک ایراد اساسی محسوب گشته و باعث می‌شود تا در بخش کیفیت ساخت، Sony Xperia Z Ultra و یا LG Optimus G Pro را برتر از گلکسی نوت 3 بدانیم.

هنگامی که این قاب را جدا می‌کنید، با یک باتری عظیم‌الجثه 3200 میلی‌آمپرساعتی مواجه خواهید شد که نه تنها عملکرد بسیار خوبی دارد، بلکه خوشبختانه توسط کاربر قابل تعویض نیز می‌باشد. اگر جزو کاربرانی هستید که کارهای روزمره شما به گوش کردن به موسیقی، مرورگری اینترنت، ایجاد تماس و ارسال پیغام‌های متنی محدود می‌شود، می‌توانید با یک بار شارژ، تا دو روز کامل روی گلکسی نوت 3 حساب کنید، اما اگر جزو کسانی هستید که اجرای بازی‌های سه بعدی، جزو مصارف روزمره‌ی شماست، مجبور خواهید بود تا هر روز حداقل یک بار گوشی خود را شارژ نمایید. در بالا این باتری شیارهای سیم‌کارت و کارت حافظه microSD قرار دارند که به کمک مورد دوم، می‌توان حافظه داخلی گوشی را تا 64 گیگابایت دیگر افزایش داد.

صفحه نمایش

اما همان طور که گفتیم، سامسونگ توانسته با حفظ ابعاد نوت 2، صفحه نمایش بزرگ‌تری را بر روی نوت 3 قرار دهد. این گوشی از یک صفحه نمایش عریض 5.7 اینچی با پنل Super AMOLED استفاده می‌کند که دقت آن 1080×1920 پیکسل است. این دقت، تراکم پیکسلی 386PPI را ارائه می‌کند که بیش‌ترین تراکم پیکسلی در بین فبلت ها تا به این تاریخ می‌باشد.

 همانند اکثر پنل های Super AMOLED، رنگ‌های این صفحه نمایش بسیار اشباع شده و غلیظ بوده، زوایای دید عالی می‌باشند و روشنایی صفحه در صورتی که نخواهید در زیر تابش مستقیم نور آفتاب با گوشی خود کار کنید، کافیست.

در مجموع همانند Galaxy S4، نوت 3 نیز یکی از بهترین صفحات نمایش در بین گوشی‌های هوشمند ساخته شده تا به این تاریخ را داراست و در این مورد، نوت 3 را برتر از فبلت های رده بالای دیگر نظیر Sony Xperia Z Ultra و یا LG Optimus G Pro می‌دانیم.
 

عملکرد سخت افزاری

از لحاظ سخت افزاری، گلکسی نوت 3 یک غول به تمام معناست! این گوشی در دو مدل N9000 و N9005 عرضه شده است که تفاوت اصلی این دو مدل به چیپ آن‌ها باز می‌گردد. مدل‌های N9000 از جدیدترین مدل چیپ ساخت کمپانی سامسونگ یعنی Exynos 5 Octa 5420 استفاده می‌کنند که دارای دو پردازنده چهار هسته ای، یکی کم مصرف و برای انجام وظایف سبک و دیگری زمانی فعال می‌شود که بار محاسباتی سنگینی بر روی گوشی قرار گیرد. مدل N9005 نیز که بیشتر برای بازار اروپا و آمریکا تولید گشته و به سختی در ایران یافت می‌شود. این مدل از چیپ Snapdragon 800 ساخت کمپانی Qualcomm استفاده می‌کند که یک پردازنده چهارهسته ای Krait 400 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز را کنترل می‌کند. عملکرد هر دو مدل کم و بیش یکسان است و جزو قوی‌ترین گوشی‌های جهان محسوب می‌گردند. هیچ بازی سه بعدی و هیچ برنامه ای تا به این تاریخ ساخته نشده که بر روی این گوشی به روانی اجرا نشود و سوای اینکه کدام مدل را بخرید، تمامی دستورات به روان‌ترین شکل ممکن انجام خواهند شد. اما جدای از نوع چیپ، تمامی مدل‌ها دارای 3 گیگابایت حافظه رم می‌باشند که این اطمینان را به شما می‌دهد تا بتوانید هر تعداد برنامه که تمایل داشتید به صورت همزمان اجرا نمایید.
 

نرم افزار

اگر پیش‌تر هم از گوشی‌های رده بالای سامسونگ مانند Galaxy Note 2 و یا Galaxy S4، استفاده کرده باشید، هنگامی که برای اولین بار گلکسی نوت 3 را روشن می‌کنید، با محیطی کاملا آشنا مواجه خواهید شد. دلیل آن هم، رابط کاربری Nature UX این گوشی است که بر روی نسخه 4.3 از سیستم عامل اندروید نصب گردیده است.
ظاهر فانتری و کارتونی مانند این رابط کاربری ممکن است مورد پسند هر سلیقه ای قرار نگیرد ولی سامسونگ بر خلاف کمپانی‌هایی نظیر HTC و یا Sony، بیش از ظاهر رابط کاربری، به امکانات و قابلیت‌های آن اهمیت می‌دهد.

اکثر قابلیت‌های نرم افزاری این گوشی، در Galaxy S4 هم وجود داشته‌اند که پیش‌تر و در نقد و بررسی Galaxy S4 آن‌ها را توضیح داده بودیم و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به امکانات Air Gesture، Air View و Smart Stay اشاره کرد. با فعال کردن Air Gesture می‌توانید با حرکت دست خود در مقابل سنسور مجاورت گوشی، بین عکس‌ها در گالری گوشی حرکت کرده و یا در برنامه موزیک پلیر، به موسیقی بعدی و یا قبلی بروید. Air View به شما کمک می‌کند تا با نگه داشتن انگشت و یا قلم گوشی در فاصله یک سانتی متری صفحه نمایش، یک پیش نمایش از تصاویر، ویدیوها و یا حتی رویدادهای ذخیره شده در تقویم گوشی را مشاهده نمایید. Smart Stay نیز به کمک دوربین دوم گوشی و با ردیابی حرکت چشمان شما، صفحات مرورگر وب را بالا و پایین می‌برد.
اما از این امکانات تکراری که بگذریم، سامسونگ تعدادی قابلیت جدید و بسیار جالب به گلکسی نوت 3 اضافه کرده است.
برای شروع، منوی مالتی تسکینگ که با نگه داشتن کلید خازنی Back به صورت نواری در سمت چپ ظاهر می‌گردد، تغییراتی داشته است. برای مثال برنامه های این لیست افزایش یافته است و در ضمن می‌توان هر دو قسمت بالایی و پایینی را به یک برنامه اختصاص داد و برای مثال مرورگر اینترنت Chrome را همزمان اجرا کنید.
پس از این، به Air Commands یعنی بزرگ‌ترین و انقلابی‌ترین تغییر ایجاد شده در گلکسی نوت 3 می‌رسیم. هنگامی که قلم را از شیار خارج کرده و یا آن را در فاصله یک سانتی متری صفحه نگاه داشته و کلید روی آن را بفشارید، منوی Air Commands باز می‌شود که دارای 5 بخش می‌باشد.

بخش اول Pen Window نام دارد. Pen Window در حقیقت همان Small Apps است که سونی بر روی گوشی‌های خود قرار داده. هنگامی که این گزینه را انتخاب می‌کنید، دستگاه از شما می‌خواهد تا با قلم، بخشی از صفحه را که می‌خواهید برنامه مورد نظر در آنجا اجرا شود را انتخاب نمایید. پس از انتخاب بخش مورد نظر، لیستی از برنامه‌هایی که می‌توانید به صورت کوچک شده اجرا نمایید، به شما نشان داده می‌شوند. در حال حاضر این لیست بسیار محدود بوده و تنها هشت برنامه در آن وجود دارند که انتظار می‌رود با به روز رسانی های نرم افزاری، تعداد این برنامه‌ها افزایش یابد. لازم به ذکر است که می‌توانید در صورت نیاز چند بار این عمل را انجام داده و چندین برنامه کوچک شده بر روی صفحه گوشی خود داشته باشید.
بخش دوم S Finder نام دارد که در حقیقت همان جستجوی پیشرفته‌ی گوشی می‌باشد.
Screen Write که سومین بخش است، یک Screenshot از صفحه مورد نظر گرفته و سپس شما می‌توانید هر آنچه که بخواهید بر روی آن بنویسید.
بخش چهارم Scrap Book نام دارد. Scrap Book تا حدودی مانند ساخت روزنامه دیواری است. به کمک این قابلیت شما می‌توانید از صفحه مورد نظر، عکس، ویدیو و یا محتوای مورد نظر را انتخاب کرده و ذخیره کنید. بدین صورت شما می‌توانید یک روزنامه دیواری با محتوای مختلف تهیه نمایید.
آخرین بخش هم Action Memo نام دارد که برای مواقعی مناسب است که نیاز دارید به سرعت نوت برداری کنید و یک یادداشت کوچک در اختیار شما قرار می‌دهد.
قابلیت جالب دیگر اضافه شده به این گوشی، برنامه My Magazine است که با حرکت انگشت دست از پایین صفحه نمایش به بالا، فعال می‌شود. My Magazine در حقیقت همان BlinkFeed کمپانی HTC است و با آن می‌توانید از آخرین اخبار سایت‌های مختلف و یا شبکه های اجتماعی خود مطلع شوید.
علاوه بر این‌ها، نوت 3 دریایی از امکانات و قابلیت‌های نرم افزاریست که ممکن است چند روز به طول انجامد تا بتوانید همه آن‌ها را امتحان نمایید.
لازم به ذکر است که گلکسی نوت 3، همانند تمامی محصولاتی اندرویدی که از نسخه 4.0 و یا جدیدتر این سیستم عامل استفاده می‌کنند، به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند. به علاوه کیبوردی که سامسونگ به صورت استاندارد بر روی این گوشی قرار داده، از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.
همچون سایر فبلت ها، صفحه نمایش عریض و سخت افزار قدرتمند گلکسی نوت 3، تجربه ای که از مرورگری اینترنت که این گوشی ارائه می‌کند، بی نقص و فوق‌العاده لذت بخش است. حرکت بین صفحات اینترنتی بسیار روان بوده، فرمان‌های چند لمسی به سرعت عمل می‌کنند و همه چیز به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود.
نکته دیگر در مورد نرم افزار این گوشی، پخش کننده ویدیویی آن است. این پخش کننده به صورت استاندارد از اکثر فرمت های ویدیویی مانند Xvid و MP4 پشتیبانی می‌کند ولی اگر به اجرای ویدیوهای DivX دارید، مجبور خواهید بود تا به نرم افزار بهتری بر روی گوشی خود نصب کنید. جدای از فرمت، گلکسی نوت 3  با داشتن صفحه‌ی Super AMOLED عریض و با کیفیت، یک محصول بی نظیر برای تماشای ویدیو است.
 

دوربین

گلکسی نوت 3 از یک دوربین با حسگر 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار بهره می‌برد. این گوشی، با کیفیت‌ترین دوربین را در بین گوشی‌های سامسونگ تا به این تاریخ را به همراه دارد و کیفیت عکس‌های آن به راحتی می‌تواند با بهترین‌های بازار نظیر iPhone 5s و LG G2 رقابت کند. رنگ‌ها طبیعی، جزئیات زیاد و نویز تصاویر کم است. به علاوه، کمینه نسبت کانونی f/2.2 این دوربین در کنار فلاش LED پرقدرت، باعث می‌شود تا در شب و در شرایط نوری ضعیف نیز بتوان عکس‌های مناسب و رضایت بخشی ثبت نمود. کیفیت فیلم‌برداری نیز، همانند عکس‌برداری آن فوق العادست و فیلم‌های گرفته شده بسیار شارپ و طبیعی می‌باشند.

اما یک نکته در مورد سیستم فیلم‌برداری دو مدل N9000 و N9005 وجود دارد. مدل‌های N9005 که از چیپ Snapdragon 800 استفاده می‌کنند، علاوه بر کیفیت Full HD، می‌توانند با کیفیت 4K نیز فیلم‌برداری کند. به نظر ما این یک مزیت برای مدل‌های N9005 محسوب نمی‌گردد و دو دلیل برای این ادعا داریم. دلیل اول، کم بودن تلویزیون‌ها و صفحاتیست که دارای دقت 4K بوده و دلیل دوم، حجم بسیار بالای فیلم‌های 4K گرفته شده است که به اشتراک گذاشتن آن‌ها را تقریبا محال می‌کند.

نرم افزار دوربین، دقیقا همانیست که بر روی گوشی گلکسی S4 نیز وجود داشت که پیش‌تر تمامی امکانات آن را در نقد و بررسی آن گوشی بررسی کرده بودیم. از مهم‌ترین قابلیت‌های نرم افزاری دوربین نوت 3 می‌توان Sound and Shot جهت قرار دادن صدا بر روی تصاویر گرفته شده، Drama Shot برای ترکیب چند عکس و تهیه یک عکس با چند تصویر از سوژه مورد نظر و Animated Photo برای ثابت نگه داشتن کل تصویر و حرکت دادن سوژه مورد نظر، اشاره کرد.

گالری تصاویر

 

 
1 / 8
 
 
 

 

جمع بندی

گلکسی نوت 3 یک گوشی بی‌نقص نیست و این یک واقعیت است اما مزایای این گوشی به قدری زیاد است که می‌توان از تمامی نقاط ضعف آن به راحتی چشم‌پوشی کرد. صفحه نمایش عالی با تراکم پیکسلی بسیار بالا، پردازنده قدرتمند، دوربین بسیار خوب، شارژدهی زیاد باتری، امکانات نرم‌افزار فراوان و از همه مهم‌تر، یک قلم فوق‌العاده کاربری که در هیچ گوشی دیگر مشابه آن وجود ندارد، باعث شده‌اند تا سامسونگ گلکسی نوت 3 در نبرد با فبلت ها پیروز بیرون آمده و تخت پادشاهی گوشی‌های عظیم‌الجثه را از آن خود کند. در جواب سوالی که در ابتدای این نقد و بررسی مطرح کردیم، باید بگوییم که پاسخ مثبت است. گلکسی نوت 3 بهترین گوشی عظیم‌الجثه و یا به اصطلاح فبلت ساخته شده تا به امروز است.

 منبع : elmik.ir



[ پنج شنبه 5 دی 1392 ] [ 22:57 ] [ حــــسآم ]

رمان روز و شب یوسف

 

نام:روز و شب یوسف

نویسنده:محمود دولت آبادی

ناشر:انتشارات نگاه

زبان : پارسی

تعداد صفحات:۷۹ صفحه

توضیحات : محمود دولت‌آبادی، ۱۰ مرداد ۱۳۱۹ در دولت‌آباد شهرستان سبزوار به دنیا آمد.دولت‌آبادی مشاغل مختلفی را تجربه کرد. کار روی زمین، چوپانی، پادویی کفاشی، صاف کردن میخهای کج و بعد به عنوان وردست پدر و برادر به عنوان دنده پیچ کارگاه تخت گیوه کشی، دوچرخه سازی، سلمانی و…. بعدها تمام مشاغلی که او در دوران نوجوانی و جوانی خود تجربه کرد، در آثارش نمود یافت.

برای “دانلود رمان روز و شب یوسف” از " حسام خـآن " ادامه مطلب را مشاهده نماییدtrans دانلود رمان روز و شب یوسف


ادامه مطلب


[ پنج شنبه 5 دی 1392 ] [ 16:35 ] [ حــــسآم ]

http://mihanwebhost.com

 

شرکت میهن رایانه خزر ( " میهن وب هاست") سومین شرکت بزرگ ارائه سرویس های میزبانی در ایران 

مژده به وبمستران فعال و حتی افرادی که مایل به شروع فعالیت اینترنتی و راه اندازی وبسایت هستند,هم اکنون فروش ویژه هاستهای میهن وب هاست با نازلترین قیمت آغاز شده است
با کمترین هزینه هاست را خریداری و وبسایت خود را راه اندازی نمایید

اما چه ویژه گی هایی میهن وب هاست رو متمایز میکند:
- استفاده از جدید ترین مدل سرور های HP , Dell
- سرعت بالا بااستفاده از هارد دیسک های SAS,SSD با سرعت های بالا که دارای قیمت های بالایی هستند  و باعث افزایش سرعت سایت شما می شوند
- قیمت ارزان  
- از همه مهم تر پهنای باند بالا برای استفاده تمامی وب سایت ها 
- عدم  امکان تحریم  ( شرکت ما کلیه سروی های خود را  با نام و توسط شرکت اصلی ما در اروپا خریداری میکند )
- کنترل پنل cpanel
- پشتیبانی از بیش از 20 هزار وب سایت شخصی و دولتی!
پشتیبانی شبانه فنی شرکت شروع به کار کرد! هم اکنون در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با شماره تلفن 01312251390 - 01312255103 یا از طریق بخش پشتیبانی آنلاین میهن وب هاست با اپراتورهای پشتیبانی در ارتباط باشید.

دیگران راجع به ما چه میگویند: برای دیدن نظرات کاربران میهن وب هاست اینجا کلیک کنید

استخدام: به یک نفر مسلط به سیستم های مدیریت سرور های مجازی در شرکت در شهر رشت با حقوق و مزایای مناسب نیازمندیم. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید!

کیفیت خدمات میزبانی وب را با ما تجربه کنید!

www.MihanWebHost.com

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

نسخه جدید بازی رانندگان حرفه ای بهمراه جوایز ارزنده آغاز شد

game

 بازی رانندگان حرفه ای دو نسخه جدید بهمراه میلیونها تومان پاداش نقدی و غیرنقدی را هم اکنون آغاز کنید!
مدرنترین بازی ماشینی روز دنیا، سرور جدید رانندگان حرفه ای 2 آغاز شده است. در کنار هزاران بازیکن دیگر رقابت کنید و از جوایز روزانه، هفتگی و ماهانه بهره مند شوید. 
در کمتر از یک دقیقه ثبت نام کنید، اولین اتومبیل خود را بوسیله پاداش ثبت نام در سرور خریداری کنید، رقابت را آغاز کنید. خرید اتومبیلهای اسپورت و کلاسیک، ارتقا اتومبیل، قطعات مدرن در بازی رانندگان حرفه ای در دسترس شما میباشد.
بازی رانندگان حرفه ای 2 کاملا رایگان است، بازی کنید و پاداش دریافت کنید!
جایزه نفر اول سرور یک دستگاه Samsung GALAXY Tab!



[ پنج شنبه 5 دی 1398 ] [ 16:23 ] [ حــــسآم ]


 

گلچین برترین بازی های ماه را برای کاربران عزیز در میهن دانلود قرار دادیم . این بازی ها برای سیستم عامل آندروید ، در گوشی های موبایل می باشد . این مجموعه دارا بود بیشتر از 20 بازی زیبا می باشد که در می توانید آن ها را در وبسایت " حـسـآم خـآن " دریافت نمایید . این مجموعه در سیستم مجازی آندروید تست گردیده است و مشکلی برای بازی های آن پیش نیامده است . اگر موبایل اندرویدی دارید پیشنهاد می کنم از این بازی ها استفاده نمایید و در روز چند ساعت از وقت خود را جهت تفریح ، و بازی کردن بگذارید.

 


ادامه مطلب


[ پنج شنبه 5 دی 1392 ] [ 16:17 ] [ حــــسآم ]

 

 

                 

 

 

 

           به وبلاگ من خوش اومدید

                                 

..:: شمـا دوستان گرامی می توانید آخرین آثارتمام خوانندگان ، برنامه های جدید گوشی ، کامپیوتر ، بازی و ... را از این وبلاگ دریافت نمائید ::..

..:: بازدیدکنندگان عزیز آدرس زیر رو به خاطر داشته باشید و به بقیه دوستان خود اطلاع دهید ::..

..:: در صورتی که با لینک خرابی مواجه شدید در همان پست نظر بگذارید تا رسیدگی شود ::..

                                                                   www.hesamkhaan11.loxblog.com                                                                  



[ چهار شنبه 4 دی 1398 ] [ 17:37 ] [ حــــسآم ]

آهنگ جدید و بسیار زیبای بابـک جهـانبخش بنام بــرف

آهگساز : بابک جهانبخش

ترانه سرا : یاحا کـاشانـی

میکس و مستر : آرش پاکزاد


ادامه مطلب


[ چهار شنبه 4 دی 1392 ] [ 17:24 ] [ حــــسآم ]

آهنگ جدید و زیبای امیر تتلو به نام اَریکه ایران و میلاد

با تنظیم : نادر کوهستانی


ادامه مطلب


[ چهار شنبه 4 دی 1392 ] [ 17:20 ] [ حــــسآم ]

آهنگ جدید و زیبای رضا صادقی به نام رخنه 


ادامه مطلب


[ چهار شنبه 4 دی 1392 ] [ 17:16 ] [ حــــسآم ]

آهنگ جدید و زیبای علی لهراسبی بنام حواسم بهت هست...

 


ادامه مطلب


[ چهار شنبه 4 دی 1392 ] [ 17:12 ] [ حــــسآم ]

آهنگ جدید و زیبای سیروان خسروی بنام بازم بتاب

Arranger : Sirvan Khosravi

Melody : Shahab ramezan

Lyric : Xaniar Khosravi

Mix & Master : Sirvan Khosravi

 


ادامه مطلب


[ چهار شنبه 4 دی 1392 ] [ 17:7 ] [ حــــسآم ]

آهنگ جدید و زیبای شبی خوش از سیامک عباسی

تنظیم کننده : هـادی سالاری

آهنگساز : سیامک عباسی

ترانه : حافظ

میکس و مستر : آرش پاکزاد


ادامه مطلب


[ چهار شنبه 4 دی 1392 ] [ 16:54 ] [ حــــسآم ]

CyberLink PowerDVD Ultra1 دانلود CyberLink PowerDVD Ultra 13 0 3520 58 نرم افزار پخش فیلم

CyberLink PowerDVD Ultra 13.0.3520.58 نام نرم افزاری حرفه ای و نام اشنا برای اجرا فیلم های دی وی دی می باشد. PowerDVD را یکی از بهترین نرم افزار های اجرای فایل های صوتی و تصویری میتوان نام برد. این نرم افزار با دارا بودن چندین قابلیت نیاز کاربر را برای اجرای فایل های صوتی و تصویری رفع می نماید. از جمله قابلیت های این نرم افزار امکان اجرای فیلم های 3D و Blu-ray و HD می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید فیلم های خود را در بهترین کیفیت و وضوح و صدای عالی تماشا نمائید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار دارا بودن 8 کانال خروجی صدا میتوان نام برد ، که باعث توجه بیش از پیش کاربران شده است. نسخه جدید این نرم افزار با 60 قابلیت جدید وبهبود یافته همراه می باشدکه از جمله آنها میتوان به قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی ، امکان ضبط 3D TV ، امکان پخش Blu-ray 3D ، دارا بودن یوتیوب پیشرفته ، دارا بودن پد لمسی کنترل ژست ، امکان نمایش تصاویر در فرمت های گوناگون JPG / BMP / TIFF / RAW / PNG ، دارا لودن کتابخانه هوشمند رسانه ها و… تنها برخی از ویزگی های این نرم افزار حرفه ای می باشند. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از حسـآم خـآن دریافت نمائید.


ادامه مطلب


[ چهار شنبه 4 دی 1392 ] [ 2:53 ] [ حــــسآم ]

Audio Converter دانلود AVS Audio Converter 7 2 2 529 نرم افزار تبدیل فرمت فایل های صوتی

AVS Audio Converter 7.2.2.529 نرم افزاری جهت مدیریت و تبدیل فرمت فایل های صوتی میباشد. با استفاده از نرم افزار فوق شما قادر خواهید بود چندین فرت صوتی را که در ادامه مطلب نیز بدان اشاره خواهد شد مدیریت و به دیگر فرمت های تبدیل نمائید. شما میتوانید به راحتی صدا های موجود از فایل ها را جدا سازی نموده و ذخیره نمائید. تبدیل فرمت های در این نرم افزار تنها با یک کلیک انجام می شود و برای تبدیل انها زمان زیادی از شما گرفته نخواهد شد. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان دریافت فرمت های DVD، MPEG، MP4، AVI، DIVX، MOV، WMV، VOB، 3GP، RM، QT، FLV و تبدیل انها به فرمت ای رایج صوتی اشاره کرد. از این نرم افزار از فرمت هائ ورودی MP3, MPEG3, WMA, WAV, M4A, M4B, M4R, AAC, AMR, AWB, OGG, MP1, AC3, MP2, FLAC, AIFF, AIF, AIFC, AU, VOX, MPC, MP+, MKA, RAW, PCM, GSM, AVI, IVF, DIV, DIVX, MTV, AMV, MPG, MPEG, MOD, MPE, MVV, M2V, WMV, ASF, DVR-MS, DAT, IFO, VOB, VRO, M2TS, M2T, MTS, TOD, TS, TP, DV, MKV, OGM, OGV, OGA, OGX, RM, RMVB, RAM, IVR, MOV, QT, M4V, MP4, 3GP2, 3GPP, 3GP, 3G2, FLV, SWF, MID, MIDI, KAR, APE, QCP, MPA, RA پشتیبانی کرده و در خروجی میتوانید فایل های خود را در فرمت های MP3, WMA, WAV, M4A, M4B, M4R, AAC, AMR, AWB, OGG, MP2, FLAC ذخیره نمائید.


ادامه مطلب


[ چهار شنبه 4 دی 1392 ] [ 2:50 ] [ حــــسآم ]

Byte 299 دانلود ضميمه بايت روزنامه خراسان شماره 299

بایت عنوان ضمیمه ای است که هر هفته چهارشنبه در روزنامه خراسان منتشر میشود.روزنامه خراسان همانند روزنامه جام جم چند سالی هست که در این ضمیمه بایت را منتشر میکند.این هفته نامه که طرفداران زیادی در این سال ها پیدا کرده ، دارای ۱۶ صفحه مطلب میباشد که هر صفحه آن دارای عناوین متفاوتی از جمله مسائل روز دنیای کامپیوتر ، اینترنت، موبایل، تجزیه و تحلیل، مصاحبه ها،بازی های جدید, تکنولوژی های جدید،مطالب آموزشی  و… میباشد.همه این مطالب هر هفته در قالب پی دی اف در اختیار شما قرار میگیرد.شما میتوانید این هفته نامه را هر یک شنبه از وبسایت حـسـآم خـآن دریافت کنید.

عناوين ضميمه بایت روزنامه خراسان شماره 299 :

- 10 پروژه شکست خورده گوگل
- پزشک در دسترس
- آندرويد مي‌فروشد، مايکروسافت سود مي‌کند!
- سال ۹۳ جيب وزارت ارتباطات پر پول مي‌شود
- جبهه حقيقي در جهان مجازي
- ايسر از هيچ شروع کرده است
- تماشاگر نماهايي از نوع مجازي
- چه مي‌خواهيد ببينيد؟!
- پزشک در دسترس
- لينــــکد‌وني
- به من چه؟!
- لپ‌تاپ خود را به Hotspot تبديل کنيد
- آندرويد مي فروشد، مايکروسافت سود مي کند!‬
- غولها هم زمين مي خورند
- سبک و مناسب
- ارزان اما کاربردي
- لطفا زيرساخت را فراهم کنيد
- اورکلاکينگ، يک دوپينگ مناسب براي بازي‌خورها
- همه فيلترينگ خواست مردم نيست
- پرسش‌وپاسخ‌سخت‌افزار
- نظارت از هر جايي که باشيد
- ساده بودن زيباست
- پرسش ازشما پاسخ ازما
- جد‌‌‌ول شماره 299
- رمز جد‌‌‌ول شمــاره 298: بينگ (Bing)
- همـــراه‌باشـــما
- نبض بازار در گوشي شما
- قهرماني به نام پايک
- رام گوشي خود را به‌روز کنيد
- گياهان پنجه در پنجه زامبي‌ها
- يک بازي خوب با گرافيک قديمي
- جداي‌هاي خشمگين
- بازي با آندرويد
- اختراعي مهيج
- شارژ از راه دور
- فناوری دیجیتال
- و …

 

 


ادامه مطلب


[ چهار شنبه 4 دی 1392 ] [ 2:42 ] [ حــــسآم ]

 

Fast Car February 20141 دانلود مجله Fast Car 2014 چاپ آمریکا

نام مجله : Fast Car 2014 -چاپ ایالات متحده-22 دسامبر 2013

نویسنده  :Fast Car 2014

زبان :انگلیسی

تعداد صفحات:116  صفحه

توضیحات :امروز قصد داریم مجله ای را به شما معرفی کنیم (مختص ماشین دوستان)که یکی از کامل ترین منبع های اطلاعاتی در زمینه ماشین و اتوموبیل میباشد. آیا بدنبال بهترین ها و جدیدترین ها هستید؟ آیا دوست دارید بدانید که چگونه میتوان از موتور ماشین محافظت نمود؟؟

برای اولین بار در ایران از میهن دانلود

100 % اختصاصی میهن دانلود

مجله ی Fast Car تمامی جزئیات ماشین های امروزی را بررسی کیده و به شما بهترین ها را معرفی میکند. این مجله تمامی نکته هایی که باید در مورد حفظ اتوموبیل خود بدانید را در اختیارتان قرار میدهد هم اکنون میتوانید آخرین شماره منتشر شده این مجله را "حســآم خـآن " دانلود دریافت نمایید.

برای “ دانلود مجله Fast Car 2014 چاپ آمریکا ” از"حســآم خـآن "  ادامه مطلب را مشاهده نمایید

 

 

خودرو هم‌چنین اتومبیل یا ماشین و به زبان فارسی دری «موتِر» به وسیله نقلیه چرخداری گفته می‌شود که موتور خود را حمل می‌کند.خودرو به وسایلی گفته می‌شود که بدون ارتباط با وسیله دیگر و به کمک نیروی ماشینی خود، قادر به حرکت باشد

شاید بتوان اولین ایدهٔ مکتوب در مورد وسیلهٔ نقلیه‌ای را که بدون نیروی انسان یا حیوانات قادر به حرکت باشد، در ایلیاد اثر هومر یافت. در قسمتی از رمان، هفاستوس (خدای آتش و فلزکاری) یک سه‌چرخهٔ متحرک می‌سازد و از آن برای جابجایی استفاده می‌کند.  اما در عالم واقع، این وسیله برای اولین بار در سال ۱۶۷۸ توسط پدر فردیناند فربیست مبلغ مسیحی بلژیکی در چین طراحی و ساخته شد که توسط

220px FardierdeCugnot20050111 دانلود مجله Fast Car 2014 چاپ آمریکا
 

اولين خودرو بخار قابل استفاده ۱۷۶۷نیروی

بخار کار می‌کرد. این خودرو اولیه ۶۵ سانتی متر طول داشت و به عنوان وسیله سرگرمی برای امپراطور چین ساخته شده بود. اولین اتومبیل واقعی با نیروی بخار که برای جابجائی انسان و بار بکار گرفته شد در سال ۱۷۶۷ توسط نیکلاس جوزف کان فرانسوی طراحی و ساخته شد. خودرو کان می‌توانست ۴ تن بار به همراه ۲ خدمه را با سرعت ۷/۸ کیلومتر بر ساعت به حرکت در آورد. اولین تصادف خودروئی جهان نیز با این خودرو در سال ۱۷۷۱ اتفاق افتاد

موتور احتراقی در سال ۱۸۶۰ میلادی به‌وسیلهٔ یک بلژیکی به نام اتین لونوار اختراع شد. پس از آن، روند تکامل صنعت خودروسازی تداوم یافت و در بین سال‌های ۱۸۶۰ تا ۱۹۷۰ میلادی در اروپا اختراعات مختلفی به وسیله چند تن از مهندسان انجام گرفت.نخستین خودرو با موتور برون سوز یک موتور کوچک بود که بر روی یک گاری کوچک نصب شد. این خودرو را زیگفرد مارکوس در سال ۱۸۷۴ میلادی در شهر وین ساخت. موتور این وسیله نقلیه، موتور بخاری یا موتور برون سوز نام گرفت. اما به‌تدریج موتورهای برونسوز تبدیل به موتورهای درونسوز گردیدند. در موتورهای درونسوز، مخلوط هوا و گاز در داخل سیلندر به وسیله جرقه محترق می‌گردد. اولین نمونه موتور احتراق داخلی را یک مهندس آلمانی به نام نیکلاس اتو ساخت. موتورهای امروزی، در حقیقت نمونه تکامل یافته این موتور محسوب می‌شوند.

download دانلود مجله Fast Car 2014 چاپ آمریکا دانلود با لینک مستقیم | با حجم 54  مگابایت

password دانلود مجله Fast Car 2014 چاپ آمریکا پسورد : www.mihandownload.com

url دانلود مجله Fast Car 2014 چاپ آمریکا منبع : وبلاگ "حســآم خـآن " 



[ چهار شنبه 4 دی 1392 ] [ 2:36 ] [ حــــسآم ]
درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ ::..حسام خــآن..:: خوش آمدید....اینجا میتونید همه چی دانلود کنید.
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 1422
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد بارش برف چت روم

امارگیر حرفه ای سایت

دریافت این کد پخش